• 1. MELD JE AAN

    Als eerst dien je je bestelling in via één van de aanmeldformulieren. Nadat jij je hebt aangemeld zal één van onze medewerkers contact opnemen om de opdracht met jou te bevestigen.

  • 2. INTAKEGESPREK

    Vervolgens plannen we een intakegesprek met jou in. Dit gesprek kan plaatsvinden op ons kantoor of een eventuele andere locatie. Het doel van deze intakegesprek is niet alleen om jouw business goed te begrijpen, maar ook vooral om te weten wie jouw (potentiële) klanten zijn.

  • 3. VOORBEREIDING

    Met behulp van het intakegesprek kunnen wij aan de slag met de eerste concepten. Tijdens de voorbereiding kan het zijn dat jij nog zelf materialen wilt aanleveren. Dit is dan ook het moment dat wij deze zullen verzamelen.

  • 4. INSTRUCTIE

    Er zal een instructie gegeven worden hoe jij de tools en/of applicaties kan beheren. Dit kan in de vorm van een training worden gegeven aan jouw medewerkers of  met een instructieformulier.

  • 5. ACCEPTATIE

    Nadat de eventuele medewerkers en jij weten hoe de tools en applicaties werken mag je het product testen. Tijdens deze test zal je het product uitproberen om te kijken of alles naar wens is.

  • 6. LIVEGANG

    Indien alles naar wens is kunnen we live met jouw product. De eerste stap naar succes is gemaakt!