1. MELD JE AAN
Als eerst dien je je bestelling in via één van de aanmeldformulieren. Nadat jij je hebt aangemeld zal één van onze medewerkers contact opnemen om de opdracht met jou te bevestigen.
2. INTAKEGESPREK
Vervolgens plannen we een intakegesprek met jou in. Dit gesprek kan plaatsvinden op ons kantoor of een eventuele andere locatie. Het doel van deze intakegesprek is niet alleen om jouw business goed te begrijpen, maar ook vooral om te weten wie jouw (potentiële) klanten zijn.
3. VOORBEREIDING
Met behulp van het intakegesprek kunnen wij aan de slag met de eerste concepten. Tijdens de voorbereiding kan het zijn dat jij nog zelf materialen wilt aanleveren. Dit is dan ook het moment dat wij deze zullen verzamelen.
4. INSTRUCTIE
Er zal een instructie gegeven worden hoe jij de tools en/of applicaties kan beheren. Dit kan in de vorm van een training worden gegeven aan jouw medewerkers of met een instructieformulier.
5. ACCEPTATIE
Nadat de eventuele medewerkers en jij weten hoe de tools en applicaties werken mag je het product testen. Tijdens deze test zal je het product uitproberen om te kijken of alles naar wens is.
6. LIVEGANG
Indien alles naar wens is kunnen we live met jouw product. De eerste stap naar succes is gemaakt!
Contact
Stad: Almere
Telefoon: 06-13903447
Email: tsyams@salesfision.nl
KVK: 83675922
SalesFision
Het is onze missie om online ondernemen makkelijker te maken. Door het begrijpen van de business en klanten leveren wij de makkelijkste en beste oplossingen.